11 Kasım 2015 Çarşamba

The Balm - Put a Lid on It


Merhabalar,

Makyajında olmazsa olmaz 3 ürün say deseler sanırım ilk 3’e mutlaka The Balm’ın göz farı bazını koyarım. Göz kapaklarınız yağlı ise durumu bilirsiniz, hiçbir far uzun süreli gözünüzde durmaz. Benim en katlanamadığım şey ise farımın göz kapağımda çizgi çizgi olmuş o görünümü. 

The Balm - Put a Lid on It göz kapağı için baz, far bazı


Uzunca bir süre önce “put a lid on it” ile tanıştım ve bütün bu sorunları geride bıraktım. Size gönül rahatlığıyla tavsiye edeceğim en sevdiğim ürün olması bu yüzdendir. Ürünü ilk sürdüğünüzde biraz ıslak ve hatta yağlı gibi hissedeceksiniz. Panik yok :) 15 – 20 saniye içerisinde kuruyup sabitlenecek. Bu dakkadan sonra da üzerine ne sürerseniz siz çıkarana kadar koruyacak. Eğer ürünün 1-2 dakika kurumasını beklemezseniz, ne farınızı sürebilirsiniz ne de dağıtma işlemi uygulayabilirsiniz ve bu ürün sizin için kötü bir ürün sınıfına girebilir. Kullanımı ile alakalı bu kadar bilgi yeterli diye düşünüyorum, sorularınız olursa yorum olarak bırakabilirsiniz. 

Şimdi artılarına ve eksilerine liste şeklinde bakalım mı ?

+Göz makyajınızı zamk gibi yapıştırıyor, herhangi bir akma ve bulaşmaya izin vermiyor. 

+Kullanıyor olduğunuzun farın rengini daha net vermesini sağlıyor. Pigmenti düşük bir far olsa bile rengini göstermesine olanak sağlıyor.
Bu konuda aşağıdaki swatchlar yardımcı olacaktır diye düşünüyorum. Soldan ilk 4 çizgi put a lid on it far bazını uygulamadan drug store ve high end karışık olmak üzere farklı markalara ait farların performansını gösteriyor. Bu 4 çizginin bitimiyle yine aynı sırayla başlayan çizgiler ise aynı farların put a lid on it kullanıldıktan sonraki performanslarını gösteriyor. Bu tabloya bakarak en büyük değişikliği Flormar'ın kutuda harika gözüken emerald rengi tekli farı gösteriyor. Far bazı uygulamadan neredeyse hiç renk vermedi, sonrasında ise harika bir yeşile dönüştü. Yine Art decoda ve The Balm nude dude'da da benzer bir durum söz konusu. En az değişikliği Too Faced'in Chocolate Bar paletindeki renkler gösteriyor. Kendi hallerine de çok pigmentliler. Put a lid on it renklerini bir tık daha belirgin, canlı ve kalıcı yapıyor. 

Belirtilen farların "Put a Lid on It" uygulanmış ve uygulanmamış halleri
Fotoğraftan görememe ihtimalinize karşın, kullandığım farlar sırasıyla,

Too Faced Chocolate Bar paletinden "Marzipan"
The Balm Nude Dude paletinden "Funny"
Art Deco tekli far "503 numara"
Flormar tekli far "005 emerald"

Kullandığım farlar 

+Saatler ilerledikçe oluşan çizgi çizgi far görünümüne kesin çözüm oluyor, bu ürünü kullanınca bu problemle hiç karşılaşmıyorum.

+Çok ekonomik; çok çok az bir miktarı iki göze de yeterli oluyor. Gramajının az gibi gözükmesine bakmayın, her gün dahi kullansanız yaklaşık 1 senede zor bitiyor. Ben hijyenik sebeplerden 6 -7 aydan fazla kullanmıyorum ama çoğu ürünü. Bir de indirime girdiği zaman genelde 40% indirime giriyor, fiyatı oldukça makul bir seviyeye geliyor. Merak edenler için ürün yaklaşık 9cm ve içeriği 11.8 mL.

İki göz kapağına da yetecek miktar


+Tüpte olması ve ağzının minicik olması hem hijyenik hem de gereğinden fazla ürünün çıkmasına engel oluyor.

+Ambalajı her The Balm ürünü gibi ilgi çekici, komik ve pop-art tarzında.

The Balm - Put a Lid on It pop-art tarzı ambalajı (görsel thebalm sitesinden alıntıdır)


+Alerjik bir bünyem var ama herhangi bir alerjiye ya da iritasyona sebep olmadı.

+Fiyat/performans eğrisine koyduğumda : 10/10

-İçerik temizliği konusunda ferahlatıcı bir bilgi vermem zor. Aşağıdan sizler de inceleyebilirsiniz. Paraben yok ama rahatsız edici bazı diğer kimyasallar içeriyor. Ürün içeriği sizin için önemli değilse sorun yok. Ama ben tek bir zararlı kimyasal içeren ürün seçme hakkım var ve bunu bu bazdan yana kullanıyorum diyerek kendimi rahatlatıyorum :)

The Balm Put a Lid on It - İçerik (görsel amazondan alıntıdır)

-Ürünün içerik dışında herhangi bir eksisi yok bana göre. Her gün kullanıyorum ve herhangi yeni bir ürün arayışına geçmeme neden olacak hiçbir şeyle karşılaşmadım. Bittikçe alıyorum.

-Son olarak ürünün eksisi olarak görülür mü kararsızım ama göz kapağına renk verme, göz kapağınızdaki renk farklılıklarını eşitleme, damarlı görünümü azaltma gibi bir etkisi yok.

The balm ürünleri yalnızca Gratis'lerde satılıyor ve senede 3- 4 kez 40% indirime giriyor. Bu da ürünlerin kullanım sürelerini düşününce biten ürünlerinizi indirimli alabilmek için gayet yeterli.


Ürünlerle ya da herhangi bir şey ile ilgili bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz. 


Blogumu ziyaret eden, yazılarımı okuyan, yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder